2015. augusztus 20., csütörtök

Our Fantasy World-M.C.V.

Sziasztok, Faye G. nevében is mondhatom, hogy nagyon örülünk a sok rendelésnek, igyekszünk minél hamarabb elkészíteni őket. Az első kritika Baikonnak készült, a két szerkesztő közül először én írom meg ezt a kritikát. 

Our Fantasy World
 A kritika előtt szeretném leszögezni, hogy nagyon tisztelem azokat az írókat, akik képesek egy saját világot létrehozni.




A Design

A fejléc: Sokan mondhatnák, hogy ez nem egy ,,hű de" fejléc, nem kódos, stb., de szerintem tökéletesen illik a történethez, a hangulatához. Egyből a harc, a kitartás jut róla eszembe. 

Modulok: A videósávot nem tudom mire vélni, akármennyire imádom az autókat és a YouTube-ot, szerintem felesleges az oldalra. A chat színei nem illenek bele a teljes képbe, szerintem inkább a zöld, a fekete, esetleg a lila mutatna jól. ( A fekete HTML kódja:  #000000, a sötétzöldé:  #006400, a liláé: #8A2BE2- további kódok: HTML színkódok-Wikipédia ) Az archívumot örülök, hogy betetted, bár a fejléc alatti sor is segíthet, mégiscsak könnyebb lehet eligazodni így (főleg, hogy 2013 óta vannak bejegyzések-újabb kalap leemelés). A népszerű bejegyzések nagyon megnyúlnak, a helyedben a számlálót ezek alá tenném, könnyebben olvasható-átlátható lenne az egész. 

Háttér: Tökéletes. Ismét csak azt tudom elmondani, hogy a Mi Fantázia Világunkat tükrözi. :)


 A történet- A skarlátszemű lány

   A ,,Ronom (városleírás)" elképesztőre sikeredett. Látszik, hogy mennyire kreatív vagy, hogy mennyi mindent kidolgoztál. Növényektől kezdve, állatokon, borokon át egészen a város felépítettségéig. Sokan vehetnek rólad példát!
    Már a prológus is izgalmas volt, örülök, hogy meg tudtad oldani, hogy elhallgass, mégis megossz információkat, hogy bemutasd nekünk Fafhent. Ő lett az egyik kedvenc szereplőm, bár nem szerepelt olyan sokat, mégis nagyon megszerettem. Próbálok nem spoilerezni, de nem tudom, hogy az én gyenge lelkem miatt-e, vagy miattad hatódtam-e meg Fafhent halála körülményein, mindenesetre gratulálok! :)
    Az első fejezetben megjelent a humorod. És, hogy fiú vagy... :D Sokat nevettem Belissa egy-egy mondatán pl.: ,,(...) imádtam foglalkozni bájos arcommal.." Értékelem.. :D A kérő megjelenése nagyon jó ötlet volt arra, hogy bemutasd a főszereplő (említettem már, hogy ismét megemelem a kalapomat, mert tudom, hogy egy ellentétes nemű szereplőt nehéz kidolgozni?) személyiségét. Sikerült ellenszenvesként beállítanod Belissát, de tudtam én, hogy nem szabad bedőlni a látszatnak! És a fejezet címe tökéletesen passzolt!
     A második fejezetben rögtön megsajnáltam az anyát, nem lehet egyszerű egy ilyen lányt nevelni... Tulajdonképpen ez a rész is Belissa ,,tökéletes életéről" szólt..
     A harmadik fejezetnek a címe rögtön megfogott. ,,Lángoló múlt". Találó. Az elején persze nevetnem kellett. Olyan nemes egyszerűséggel fogalmazod meg Belissa gondolatait, aztán rá kell jönnöm, hogy sajnos ő maga is ilyen egyszerű. Nem gondolja végig, hogy miért, vagy hogy, csak nemes egyszerűséggel ordít. Aztán jött Fafhent.. ,,Háromlábú kutya". Megint csak eredeti. :)
      A negyedik elején megjelent a finnyás-kényes Belissa (ismét), a kocsis jelenet is jó volt, aztáán.. Megjelent az új szereplő. A másik kedvencem, mégis meg kell jegyeznem talán az egyetlen negatív kritikát Synestrával kapcsolatban. Egyszer átöleli, másszor felpofozza, harmadszor meg kijelenti, hogy ,,Belissa egy senki". Oké, az utolsót még értem, mert volt oka akkor azt mondania rá.. Szerencsére ez csak az elején van, később már csak egy kemény harcost és egy fantasztikus mentort látunk benne. Még ha a Lehetetlen feladatot nézzük is. Aztán amit a Leghatásosabb fegyverben alakítottál, az.. Hűha! Kihasználtad Belissa eddigi tulajdonságait fantasztikus módon! Már akkor is egyre jobban szerettem, ahogy végigolvastam a mankóval való szenvedését... Kitartó, az biztos. Bartimot is megszerettem, amit Synastrával művelt, felejthetetlen! A mostoha... 
        A lengőpatkány, mint játék ismét kreatív ötlet volt. A következő fejezetben nagyon megkedveltem Bartimot és örültem, hogy Belissa fejlődése már egész jól halad, főleg, hogy a végén rájött, hogy sok minden hiányzott az életéből (persze a fürdéses jelenet nem maradhatott ki, ami jó, mert nem változik át hipp-hopp). Az Átkozott Örökmozgó talán az egyik kedvencemmé vált. Synatra, ahogy tanítja Belissát nagyon elgondolkodtató. Tanultam belőle az életre nézve. Van valami közös köztem és a tőrök között. 
          Az eddigi utolsó fejezettel ismét egy újabb fordulatot írtál meg, amire nagyon kíváncsi vagyok, mint legújabb feliratkozód.

Sok sikert kívánok a továbbiakban:
Carlie Verna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése