2015. augusztus 20., csütörtök

Kritika #1 Démoni horda F.G.

Sziasztok!
Carlieval eléggé meglepődtünk, amikor húsz perc után megérkezett az első rendelésünk, de nagy lelkesedéssel vágtunk bele, úgyhogy itt is lennék az első kritikámmal. Igyekezünk a kritikákkal, a rendelés pedig még mindig aktív.






Kinézet.:
A fejlécedet első látásra megszerettem. Nagyon tetszik, hogy néhol a világosabb részeknél van egy - egy dolog, de vannak részek ahol csak ez a sötét szín van. Őszintén, sajnálom nem   olvastam végig a blogod, de ezzel a "kevéske" ismeretemmel nem tudtqam kideríteni egy valamit. Ki ez a lány a fejlécen? Claire? Ha ő az, én nem tettem volna ekkorára, hiszen nem ő a főszereplő, legalábbis ameddig én olvastam, nem ő volt. Mindenesetre a fejléced nagyon tetszik, én nem tudok belekötni, bár ebben a témában annyira nem vagyok jártas. 
Akkor térjünk át a designra. Az első, amit már rögtön feljegyeztem, az a modulsorrend. Szerintem a menüt rakhattad volna egy kicsit feljebb, hogy amikor az olvasó felnéz a blogra, már rögtön megkereshesse a fejezeteket. Nagyon tetszik, hogy a szövegmoduloknak van egyfajta háttere, ezzel is kiemeled, hogy ez egy fontos része az oldalnak. A chat egyszerűen csodaszép. és örülök, hogy egy idézetet is beraktál. Még egy dologhoz szólnék hozzá, ami a menü. Az egész blog színeit a vörös és a fekete képviseli, míg itt pedig a zölddel találkozok. Ez valószínűleg másoknak is feltűnik majd, nem akkora hiba, de azt ajánlom javítsd ki.
 
A történet:
Bevallom, nem olvastam sok fantasyt, de a te történeted első olvasásra megfogott. Mindig értékelem, ha egy író ki tud találni saját lényeket. Nekem ezek a démonok saját kitalációnak tűnnek, elnézést ha nem azok, de nem vagyok jártas ebben.  Nagyon örülök, hogy nem egyes szám első személyben írsz, ugyanis így sokkal több lehetőséged van bemutatni a helyszínt, nézőpontokat, szereplőket, helyzeteket. A történet maga elnyerte a tetszésem, teljesen bele tudtam magam élni. Nagyon tehetséges vagy, a leírásaid csodásak, a történeted élvezhető. Egyszerűen egy rossz szavam sem lehet.


Helyesírás:
Na itt sem tudok sok mindent írni, ugyanis a helyesírásod is egyszerűen fantasztikus. Talán, ha nagyon akarom, van benne egy pár aprócska hiba, vesszőhiány, szóismétlés, de tényleg nem találnék benne sokat. Mindig ügyelsz arra, hogy igényes munkát adj ki a kezeid közül és ez szinte mindig sikerül is. Amit nagyon értékelek az, hogy bekezdéseket írsz. Ezt sajnos sok blogger és bloggerina kihagyja, pedig fontos része az írásnak. Ebben a pontban sem tudnék beléd kötni.

Összegzés:
Összegezve a fent írtakat, talán a designnál a menüre ráférne egy kis átalakítás, de maga az írásod fantasztikus! Így tovább!

 
 

Faye G.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát :) igazából Claire is az egyik főszereplő csak később kapcsolódik be a történetbe :) Még egyszer köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! Biztos vagyok benne, hogy majd a lesz egy picivel több időm tovább is olvasom!
      Faye G.

      Törlés
  2. Szia, hamarosan tőlem is megkapod a kritikát :) Majd kiírom a blogodra, ha készen van :)

    VálaszTörlés